sobota, 15 lutego 2014

Inky

Moja sukienka doczekała się w końcu sesji i otrzymała imię. Kolejny raz z pomocą przychodzi Mateusz:). Ciężko było mi wymyślić coś co odnosiłoby się do nazwy koloru sukienki  - persian indigo. Ale mieliśmy inne skojarzenie, mianowicie atrament. Odkryliśmy przy okazji, że takie imię nosił jeden z duszków znanej gry Pacman:).
Przedstawiam Wam Inky!

Zrobiłam ją z niecałych 7 motków Filcolana Arwetta Classic, na drutach 3 i 3,5 mm. Wzór od początku do końca jest moim pomysłem. Instrukcje już niedługo zostaną spisane i mam nadzieję, że przetestowane. 

Powiem szczerze, że zanim nabrałam na nią oczka miałam narysowany szkic na kartce. Takiej sukienki jaka mi się zamarzyła. W trakcie robienia ciężko było mi stwierdzić czy to jest właśnie to co chcę. Żyłka nie pozwalała sprawdzić jak układa się dół, więc cierpliwie musiałam czekać... I już przed praniem czułam, że zrobiłam coś co mam na kartce w zeszycie:). Cieszę się nią bardzo!
Tył zdobi 5 złotych guziczków.

Przód jest krótszy. Różnica to około 8 cm.

Zdjęcia zrobił mój domowy fotograf, zadziwił mnie ogromnie! Zrobił mi piękne zdjęcia i oddał w 100% wygląd sukienki (ja się troszkę pofotoszopowałam:)). Gdy pada na nią światło chaber zmienia się w fiolet. I taka właśnie jest ta włóczka. W zależności od światła ma troszkę inny odcień.

Pozdrawiam Was serdecznie!
Marzena.

87 komentarzy:

  1. O żesz orzeszku! Piękna sukienka i piękna Ty. Bardzo ciekawy pomysł i z guziczkami oraz z dłuższym tyłem. Aczkolwiek ja to bym mogła nosić coś takiego tylko jako tunikę, ale i tak uważam pomysł za DOSKONAŁY, wykonanie zresztą też.
    A zdjęcia są super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie!!
      A sukienka jak najbardziej nadaje się na tunikę, można odjąć jej parę centymetrów i już:).
      Pozdrawiam!:)

      Usuń
  2. Przepiękna sukienka i faktycznie piękne zdjęcia, tylko czy Ty nie zmarzłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A co do marznięcia.. to pogoda była dziś bardzo miła i postanowiła podnieść o kilka stopni temperaturę, więc było całkiem, całkiem. Miałam na przebranie coś cieplejszego, ale nie było potrzeby, spacer kontynuowałam w cienkich rajstopach:). We Wrocławiu już wiosna!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Cudnie wyglądasz w sukience! Pięknie podkreśla nogi. Detale są urzekające. Guziczki z tyłu są miłym akcentem.

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna sukienka, przepiękne zdjęcia, wspaniała Ty... :))))
    To kiedy rozpisany wzór zostanie? kiedy planowana publikacja? kiedy??? :)
    Pozdrawiam serdecznie domowego fotografa :) każde ujęcie piękne na swój sposób, ale trzecie to już mistrzostwo świata! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję!
      Wzór na mój rozmiar już prawie gotowy, muszę tylko wymiary bla bla bla spisać.
      No i potem liczenie. I testowanie. I już:) hihi

      Usuń
  5. Piękna sukienka...piękna Ty...piękne zdjęcia...a Mateusz???Po prostu nie zastąpiony!!!!Wszystko razem -Cudooownie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna sukienka na pieknej kobiecie! Swietne zdjecia, a robotka po prostu marzenie! Chyba bym sie nie odwazyla zabrac za tak duzy projekt...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dlaczego? Chodzi o liczbę (miliony:)) oczek do przerobienia?
      Dziękuję ślicznie!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Prześliczna sukienka, nie mogę się na nią napatrzeć, wyglądasz w niej obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, dzięki wielkie! Ale mi tu słodzisz...:)

      Usuń
  8. Dokładam i swoje ochy i achy na widok sukienki. Piękna!!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki asymetryczny tył to moja ulubiona forma, sukienka jest więcej niż prześliczna, więc z niecierpliwością czekam aż wzór zostanie rozpisany i opublikowany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też ostatnio lubuję się w takich z dłuższym tyłem. Sukienkach, swetrach, koszulkach. Trochę ich mam w szafie i jak widać zrobiłam jeszcze jedno:)
      Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  10. Sukienka po prostu obłędna!!! sama w sobie piękna, z pięknej włóczki i dosmaczona detalami - CUDO!!
    A fotografa to zazdroszczę - fotek przepięknych też (o tym żeby tak wyglądać na tych fotkach nawet nie wspomnę) ;))
    Ja próbowałam syna dziś przekonać do zrobienia zdjęć moich ostatnich sweterków z wkładką, które by się nadawały do pokazania, ale totalna porażka - nawet nie ma czego obrabiać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko byłabyś z Wrocławia to chętnie bym ja zrobiła Ci parę zdjęć udziergów, jeśli tylko byś potrzebowała! :)
      A syna trzeba nakierować:)
      No i dziękuję Ci pięęęęknie za tyle miłych słów!!!

      Usuń
    2. ech... z 500 km mam do Wrocławia ...
      a słów i tak mało żeby to wszystko wyrazić

      Usuń
  11. Świetna sukienka i piękna Modelka! Zdjęcia też bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja chyba dziś nie zasnę po tych wszystkich miłych słowach!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Spodziewałam się, że będzie piękna ale efekt końcowy to przebił! Jest idealna! Piękny kolor , fason, detale i wykonanie. Idealnie leży na Tobie i pięknie podkreśla wszystkie Twoje atuty- włosy, nogi, świetną figurę. A zdjęcia są boskie, oka nie można oderwać. Gratuluję Ci serdecznie i czekam na wzór. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ło matko jedyna! Ile słodkości w Twoim komentarzu!!! Dziękuję Ci pięknie!

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna!!! Przepiękna!!! Brak słów po prostu!!! Zdjęcia faktyczne wyszły bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna sukienka. cudna Ty, cudowna sesja.;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka jest absolutnie cudna! Uwielbiam proste formy, nie przeładowane, ale ze smaczkiem :)
    Wykonanie super, zdjęcia przepiękne, brawa dla fotografa :)
    Chcę koniecznie taką sukienkę, może nie w tym kolorze, ale fason ten :) Tylko figurkę będę musiała sobie podobną skądś wytrzasnąc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu! Dziękuję pięknie za docenienie! No ja się chyba dziś rozpłynę, tyle pochwał... I co wtedy będzie?:)

      Usuń
  17. Kasia Bogaczka napisała dokładnie to co chciałam powiedzieć :)
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka wyszła cudnie i świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marzenko! Brak mi słów! Sukienka jest oczywiście piękna, ale Ty w niej wyglądasz zjawiskowo, przepięknie, cudnie i co tam jeszcze chcesz! A zdjęcia są po prostu piękne! Gratulacje dla Ciebie i Pana Fotografa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy pięęęknie! Przemiło mi się zrobiło...

      Usuń
  20. Wszystko super, nic dodać, nic ująć, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzeno, mam pytanie: jaki wykończyłaś dół sukienki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi ci już o samą dolną krawędź? Kilka rzędów francuza:)

      Usuń
    2. Tak. Na zdjęciach wygląda jakbyś zrobiła "turned hem". Taki podwinięty brzeg. Stąd moje pytanie, bo mi sie czasem ten podwinięty brzeg odwija, ciągnięty przez ścieg pończoszniczy. (Mam nadzieję, że mnie rozumiesz, bo ostatnio mam problem z jasnym przekazem).

      Usuń
    3. Jak zapytałaś, to od razu popatrzyłam na zdjęciach na co to wygląda. I mimo że nie miałam pojęcia jak to się nazywa stwierdziłam, że wygląda na jakieś podwijanie:)
      Niestety nie pomogę Ci z tym bo jak pisałam, nigdy tego nie robiłam i nawet nie znałam tej nazwy..

      Usuń
    4. Nie, nie. Wiem jak zrobić turned hem. I przy szerszych się nie odwija. Po prostu zastanawiałam się co zastosowałaś na dolnym brzegu ;)

      Usuń
  22. Adorable dress! You look great in it - and I love the colour and the cables on sleeves
    Great work

    OdpowiedzUsuń
  23. Co można napisać? Dziewczyny już wszystko napisały. Piękna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, śliczna kiecka, śliczne zdjęcia, śliczna Ty! Aż miło popatrzeć :)
    I jak się od razu wiosennie zrobiło w blogosferze, wszystko dzięki Wam! Naprawdę robiliście te zdjęcia w tym tygodniu? Patrzę za okno i coś mi tu nie gra… Chyba przeprowadzę się na miesiąc do Wrocławia ;P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak, dokładnie wczoraj:) U nas już prawie wiosna (a przynajmniej mam taką nadzieję:P).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  25. Piękna sukienka, piękna modelka :) no i profesjonalny fotograf! Jeśli potrzebujesz jeszcze testerek to ja chętnie:) Pozdrawiam Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jak wstawię rozmiarówkę to będę wiedziała jakie chętna mam na jaki rozmiar już:)
      Dziękuję pięknie i pozdrawiam!

      Usuń
    2. Super! Ja mam rozmiar 40-42 :)

      Usuń
  26. Wyszła pięknie! Wyglądasz w niej fantastycznie i chyba Ty też to czujesz bo świetne zdjęcia wyszły. Słowem - harmonia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu! Masz rację, zrobiłam dokładnie taką jaką chciałam, w jakiej czuję się najlepiej.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  27. Sukienka przepiękna,Ty również!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. I te guziczki ...to taka wisienka na torcie.

    OdpowiedzUsuń
  29. WOW! Udzierg miesiąca :) Zachwycająca sukienka w bajecznym kolorze na pięknej modelce. Napatrzeć się nie mogę. I te zdjęcia - super.
    Pozdrawiam. AgaeS

    OdpowiedzUsuń
  30. Już wszystko zostało powiedziane: idealna harmonia koloru i formy, w której wyglądasz fantastycznie:) cudowny kolor:)
    Ja też jestem chętna posiadać jej opis:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. i cóż też będę słodzić,bo podoba mi wszystko począwszy od koloru a skończywszy na zdjęciach,no po prostu:cud,miód i orzeszki:)
    czekam na wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Och, ach i nie wiem co jeszcze.... Przepiękne wszystko, zjawiskowe...

    OdpowiedzUsuń
  33. r e w e l a c j a !!! czekam z niecierpliwością na wzór:) kasia

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowna sukienka!!!
    Mam problem z dodaniem bloga do obserwowanych...że niby za dużo już ich obserwuję.Nie chciałabym zgubić,co i jak zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia! Jest mi bardzo miło, że chciałabyś do mnie zaglądać, co robić?!

      Usuń
    2. Blogger,Układ i dodajesz gadżet-obserowanie.Wtedy wskakuje okienko z obserwatorami i najłatwiej mieć na oku co u Ciebie nowego :)

      Usuń
    3. Mhm.. ale z tego co widzę, musiałabym się polubić z google+, a robię co w mojej mocy by nie mieć z nim nic wspólnego, więc oddzieliłam go od bloga:(

      Usuń
  35. Weszłam na Twojego bloga bo chciałm napiać coś bardzo mądrego, ale jak zobaczyłam tą sukienkę to normalnie mnie zatkało i nie mogę juz nic napisać...

    no moze tylko to że jesteście obie z sukienką obłędne, czekam na opis, zgłaszam sie do testowania i mam nowe marzenie:)

    bajecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Modelka wygląda bosko i kojarzy mi się z Botticellim... Nigdy nie testowałam wzorów, ale może kiedyś trzeba zacząć... Mam wolne ręce do wykorzystania Jadwinia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za porównanie! Mhm... Dziękuję za miłe słowa!:)

      Usuń
  37. Że sukienka będzie cudna spodziewałam się po "zajawkach", no ale nie że aż tak! Ślicznie się układa (swoją drogą masz piękną figurę) i niby prosta ale ma charakter. Jakbym miała takie nogi, od razu ustawiłabym się w kolejce po wzór :) Poza tym urzekł mnie guziczkowy tył i precyzyjne wykończenia, zazdroszczę, bo mi się zawsze jakiś "babol" wkradnie :D
    No a same zdjęcia to jedno wielkie ŁAŁ! Takie żurnalowe... ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi się miło ogromnie zrobiło! Dziękuję!!! Za każde słowo. Dziękuję, dziękuję!

      Usuń
  38. ojessssuuu! ale mnie zatkało...
    sukienka jest przecudna, pięknie razem wyglądacie; no i te zdjęcia!!! wiele razy będę je oglądać :)
    zachwycasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęękuje! Jest mi ogromnie miło! Za tyle miłych słów, i że mnie odwiedziłaś!

      Usuń
  39. sukienka prześliczna, krój trochę nie dla mnie ale to nie ujmuje jej - a w zasadzie Wam - urody :)
    tak sobie myślę, że sama góra to byłaby fajna bluzeczka - bardzo mi się podobają takie dekolty, a wciąż wychodzą mi niemal pod samą szyję - ale wciąż testuję
    zaraz poszperam za przepisami, o których piszesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie za te miłe słowa! Ja jestem "uczulona" na ciasne dekolty, jak coś mi dotyka szyi to wariuję, dlatego zawsze wolę mieć szerszy, niż za ciasny:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  40. Marzeno sukienka jest przesliczna. Wypozyczylam sobie jej zdjecie na mojego bloga (bo ciezko mi bylo o niej napisac goloslownie). Pozdrawiam Hardaska

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam.
    Sukienkę podziwiam już od dłuższego czasu, teraz wreszcie odważyłam się napisać i przystąpić do realizacji.
    Już przeczytałam jak kupić na raverly, włóczkę wybiorę tej samej firmy.Obawy biorą się stąd, iż jestem bardziej "szydełkowa", na drutach robię rzadko i nigdy takiej dużej formy jeszcze nie udziergałam. Ale muszę spróbować!:) Jedno pytanie, pewnie nie ostatnie (z góry przepraszam): czy zakupiony opis będzie po polsku?
    Pozdrawiam serdecznie. Ula, mój adres ulminek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że chcesz wydziergać moją sukienkę! Oczywiście wzór jest też po polsku:).
      Możesz liczyć na moje rady i pomoc, gdybyś ich potrzebowała:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Mam :) Teraz włóczka: a może poleci Pani coś z Chmurki: raczej Dropsa ze względu na ceny.

      Usuń

TEN BLOG JEST ZAMKNIĘTY. NIE ODPOWIADAM JUŻ NA ZAMIESZCZANE KOMENTARZE. POZDRAWIAM! :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.